בעקבות גל הפיגועים: מנהיגים בציונות הדתית יפגינו מול בית ראש הממשלה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בעקבות גל הפיגועים: מנהיגים בציונות הדתית יפגינו מול בית ראש הממשלה
    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות גל הפיגועים האחרון יפגינו היום (רביעי) מול בית ראש הממשלה בירושלים כמה מנהיגים בציונות הדתית ובהם יו"ר מועצת יש"ע, אבי רואה והרב אלי סדן, ראש המכינה הקדם צבאית בעלי, במחאה על מה שהם מכנים המדיניות הביטחונית הבלתי מוסרית של ראש הממשלה.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אמש כי "נמצא את המפגעים, נמצה איתם את הדין, נגבה מחיר מהטרוריסטים ומשולחיהם. זה מאבק מתמיד", דברי ראש הממשלה.

    אמש קרא שר החקלאות אורי אריאל לראש הממשלה נתניהו לכנס בדחיפות את הקבינט המדיני ביטחוני כדי להחליט על ביטול ההקלות לפלסטינים והכשרת מאחזים ביהודה ושומרון.

    "חוסר תגובה ראויה יעביר מסר ברור לארגוני הטרור כי דם אזרחי ישראל ובפרט תושבי יהודה ושומרון הינו הפקר", כתב השר אריאל לראש הממשלה נתניהו.

    מזכירות כוכב השחר, היישוב שבו מתגורר רוזנפלד, פרסמה הודעה אמש: "מטרת המחבלים היא לפגוע בשגרת החיים ובזכות קיומנו כעם על אדמת מולדתנו. הם לא יצליחו בכך. אנו נתחזק ונתיישב בכל מרחבי ארצנו. אנו קוראים לממשלת ישראל ולשר הביטחון לפעול בנחרצות לביטחון העם ולהפסיק את ההתנהלות המגומגמת והרופסת מול המפגעים, תוך מתן הקלות שאחריתן מרה וברורה".



    0 תגובות